Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Unos asocijacija i pitanja

Napravili smo interfejs preko kojeg možete uneti nove asocijacije i nova pitanja za igru "Ko Zna, Zna". Iako imamo već prilično veliku bazu i stalno dodajemo nove sadržaje, Vašim doprinosom će se postići da sadržaj sajta bude raznovrsniji.

Preko stranice svog profila ili na ovom direktnom linku možete pogledati šta ste poslali do sada.

Postavio Supervizor, 25.11.2009.

Komentari

To ste isto mogli i sa igrom "spojnice",jer ste pretjerali sa pseudonimima,godinama ratova,mitologijom i reziserima.
Od toliko stvari zapeli ste samo za te.Igra bi trebala biti mnogo,mnogo raznovrsinja. - Томислав Пантић 2009-11-26

@Tomislav: slažemo se sa Vašom konstatacijom, u pitanju je bio veliki nedostatak inspiracije.Međutim, igru spojnica svakako ukidamo od 18. decembra, tj. menjamo joj format, delom zbog problema sa njom, a delom što više po postoji ni u TV emisiji. - Supervizor 2009-11-26

Igra se vraca u TV emnisiji, igra "Nije nego" je ukinuta, umesto nje u superfinalu ponovo krecu neznatno modifikovane "Spojnice", a sa tom igrom ce se nastaviti i nakon emitovanja superfinala. - Kalimist 2009-11-26

U svakom slucaju lepa odluka da se bar ovde ta igra ukine, jer je iskreno postala malo dosadna, kao sto je rekao Tomislav. - Kalimist 2009-11-26

trebalo bi izvršiti modifikaciju skočka i spojnica u smislu davanja više mogućnosti .zaljubljenik sam slagalice i pratim skoro sve emisije na TV. pozdrav vasilije savić - vasilije savić 2009-11-26

Već sam predlagao, ali da ponovim, igru spojnice (parovi) treba modifikovati tako da se umetne srednji stubac praznih polja u koja se prevlače ponudjeni odgovori iz desnog stupca tako da se upare sa pojmovima (lica, stvari, zanimanja...) u levom stupcu i nije obavezano spojiti sve pojmove (parove). Negativni poeni se dodaju (oduzimaju) samo za netačno spojene pojmove. - momir56 2009-11-26

@momir56: Vas predlog je dobar, ali smo vec svakako definitivno odlucili da igru izbacimo. Nova igra je vec istestirana kako radi i bice pustena 18. decembra. Nekoliko dana ranije cemo staviti na sajt probnu verziju da mogu svi da testiraju kako radi pre zamene. - Supervizor 2009-11-26

danas sam tacno resio moj broj a nisu mi priznati poeni zasto
- milosal 2009-11-29

@milosal: u sistemu pise da ste imali sledecu formulu: 7 * 75 + + 15 + 2 * 5, sto nije ispravna formula (dva znaka plus jedan pored drugog). Omogucili smo vam da odigrate igru ponovo, samo sada unesite bez dva vezana znaka. - Supervizor 2009-11-29

Pozdrav svima.
Bilo bi dobro da imamo pregled svojih pitanja/asocijacija koje smo dodali.
@momir56
Dobar predlog, ja sam za. Može da se napravi i linija kojom bi povezivali levi i desni pojam. Svaki pojam i linija kojom smo povezali bi mogli da budu u posebnoj boji radi preglednosti... - Fellow 2009-11-29

hvala nisam primetio gresku - milosal 2009-11-29

@Ctl Fellow: nije losa ideja da svako moze da vidi sta je dodao, napravicemo uskoro. - Supervizor 2009-11-29

Pozdrav svima. Mogli bi stvarno da uradite interface za spojnice, jer dodavanjem novih od igrača dobilo bi se na raznovrsnosti. Sad ste navalili na pronalazače kao prije na ratove. I dobra je ideja da se vide asocijacije koje sam dodao da ne bih dodavao ponovo iste :)
Pozdrav!
Podgoričanin - Podgoričanin 2009-12-01

Napravili smo da mozete pogledati sta ste poslali do sada. Isti link je dostupan i na stranici Vaseg profila. - Supervizor 2009-12-01

Pozdrav svima koji se posteno nadmecu. Prosto je neshvatljivo da prvih sest na decembarskoj listi posle samo dva dana imaju preko 400 poena. To prakticno znaci da su oba dana osvojili preko 200 poena. Na koju foru?!
Molim Supervizora za komentar. - Zagor 2009-12-02

@Zagor: teoretski je dnevno moguce osvojiti 209 poena. Naravno, neki igraci pokusavaju da varaju koriscenjem 2 naloga. Pocetkom meseca se to najbolje vidi, mada je prisutno u toku celog meseca. Zastita od ovog je da se takvim igracima da rotacija pitanja i time spreci gledanje sa drugog naloga. Problem u tome je sto neko ko otvori oko 50 naloga moze da zaobidje sistem (sto vise naloga otvori, veca sansa, vec sa 20-tak je dovoljno da bude u prvih 10). Zbog toga smo uveli pravilo 80% poena, cime se taj broj potrebnih naloga povecava za (broj dana u mesecu / broj dana koliko ne vazi pravilo 80%) sto je trenutno 30/3 odnosno 10 puta. Dakle, potrebno je oko 100 naloga za efektivno varanje, sto ne verujemo da iko ima zelju da radi. Kao sto verovatno i sami mozete zakljuciti iz ovoga proizilazi da zastita radi tek 4-og dana od pocetka meseca. Ako bi npr. pravilo 80% vazilo za 1 dan, onda bi mogli odmah da aktiviramo, ali ovako nema smisla jer potencijalni prevarant moze da ceka 3 dana sa svojim nalozima i da i dalje dobije 100% treceg dana. Ukratko, tek od 4-tog decembra ima smisla da gledate . - Supervizor 2009-12-02

200 poena je užasno teško osvojiti. Ne kažem da je nemoguće, ali potrebno je da se poklopi par stvari u jednom danu, i to uz veoma dobro znanje.
Ja, koji sam jedan od boljih igrača u ovom kvizu, nisam nijednom uspeo da dostignem brojku od 200, i to u 130 odigranih partija.
Stoga, svakog ko u jednom mesecu naređa više od 4-5 partija sa 200+ poena smatram prevarantom. A takvih je bar 6-7 među prvih 10 u prethodnom mesecu, uprkos svim mehanizmima kontrole. Prosto ne mogu da verujem da je neko toliko uporan da otvara nove naloge, samo da bi bio visoko plasiran u kvizu koji ne donosi ništa osim lične satisfakcije i jednu dozu zabave i edukacije. - Милан Миловановић 2009-12-02

Kako je teoretski dnevno moguće osvojiti 209 poena?Neki igrači su osvajali i 211 poena a prema mojoj računici može se osvojiti i 213 poena?Ja ne mogu jer ne znam baš za toliko a i nemam 2 naloga. - Mikser 2009-12-02

@Mikser: da, u pravu ste, 213 poena je teoretski maksimum ako je rec u slagalici od 12 slova. - Supervizor 2009-12-03

@Vlada: zanimljiva ideja, razmislicemo o tome. - Supervizor 2009-12-05

Ja mislim da se teško može nešto učiniti po tom pitanju jer će neko uvek smisliti nešto novo za varanje.Ne treba misliti na to mada nije lako uopšte.Zanima me samo kako ima smisla da gledamo od 4.decembra jer neko ko vara varaće i posle 4.decembra?Jedino da uvedete da sa jedne IP adrese može da se igra jednom ali to povlaci sa sobom druge probleme - Mikser 2009-12-05

U setu pitanja "ko zna zna" cesto ima pitanja ispod nivoa igraca i ove igre kao dobre ideje.Ja mogu da razumeme da treba da ima i laksih pitanja,ali "sta nosi kokoska" je ispod svake granice. Licno mislim da svako pitanj,tj.odgovor mora da nosi u sebi funkciju da mnogi igraci nauce nesto i da to zapamte a ne da ga je sramota da odgovori na takvo pitanje. Pozdrav!!!!! - KONEKCIJA 2009-12-06

Moje pitanje pod rednim brojem 43. je netačno, zajedno sa odgovorima. Molim Vas da ga obrišete pre nego što dođe do neke zabune. Izvinjavam se - Zloćko 2009-12-07

@KONEKCIJA: u pravu ste, obraticemo malo vise paznje na to. Mada, ne smeju ni sva pitanja biti previse teska, da i oni igraci koji imaju manje znanja mogu da osvoje bar neke poene. - Supervizor 2009-12-07

Za decembar mesec priznato mi 36 igara a odigrao sam 42 mogu li da znam koje mi igre nisu priznate? Problem ponovo sa asocijacijma polje nije mi priznat odgovor da bi u završnici dao isti odgovor! HVALA!!! - vasilije savić 2009-12-07

@vasilije: doslo je do greske posto smo Vam cesto vracali mogucnost da odigrate neke igre izgleda da smo jednom lose izracunali koliko poena/igara imate pa se to poremetilo. Sada smo ispravili, trenutno imate 42 igre i 722 poena. - Supervizor 2009-12-07

Odgovor pitanja pod rednim brojem 44. je netačan. tačan je vizantika. Ja se zaista izvinjavam, nije bilo namerno; cilj mi je da se sajt bude upotpunjem pitanjima iz različitih sfera interesovanja, a ne sabotaža. Sve je tačno samo promenite odgovor. Neće se više ponoviti. Hvala. Unapred zahvalan. - Zloćko 2009-12-07

Imam neki osećaj da se i dalje vara pa bih moliio Supervizora za odgovor pošto je rekao da ima smisla da gledamo razultate od 4.decembra . - Mikser 2009-12-07

@Mikser: ako pazljivo pogledate, videcete da vecina ljudi koji su varali u prvih 3 dana vise nisu u prvih 10. Oni ce polako padati na rang listi do kraja meseca. Ovde nismo previse agresivni sa gasenjem naloga, vec dozvoljavamo korisnicima da nastave da igraju, jer vecina njih primeti da smo ih otkrili i onda pocnu da igraju posteno. Naravno, pojavili su se i neki novi, zbog kojih moramo intervenisati, a efekat toga ce se videti kroz 2-3 dana. A tu je i korisnik Ruza, za kojeg imamo dokaz da vara, pa ako se ne "smiri" uskoro, gasimo nalog. Ne brinite, do kraja meseca uvek dodje sve na svoje mesto. - Supervizor 2009-12-08

@Nik: ispravili smo. Nemojte se izvinjavati, sve je u redu. - Supervizor 2009-12-08

Hvala Supervizoru za odgovor. - Mikser 2009-12-08

Ali u pitanju je i 44. pitanje; Vi jeste ispravili 43. ali i odgovor kod 44 ne valja. Tačan sam već gore naglasio - vizantika a ne gotika. - Zloćko 2009-12-09

@Nik: na jednom sajtu smo pronasli sledece opise: 5 - Classical,
10 - Romanesque,
20 - Gothic,
50 - Renaissance,
100 - Baroque and Rococo,
200 - the Age of Iron and Glass,
500 - and modern 20th century architecture. Da li ste Vi isto koristili podatke nekog sajta, jer se ne poklapaju 100%?
- Supervizor 2009-12-09

Ja sam koristio srpsku vikipediju. - Zloćko 2009-12-09

Evo danas je u asocijacijama bila kuhinja kao i pre neki dan a nemam dva naloga.Da li sam sada u pravu i ako jesam kako je to moguce? - Mikser 2009-12-12

@Mikser, kuhinja je bila resenje neke kolone, a pre par dana je bila glavno resenje. Pojmovi kojima se doslo do "kuhinje" su razliciti, tako da ne vidimo u cemu je problem. Pa i u TV emisiji se desi da u istoj emisiji obe asocijacije imaju isto resenje. - Supervizor 2009-12-12

@Supervizor:Meni ne smeta samo mi je bilo čudno.A ako se dobro sećam i juće je kuhinja bila glavno resenje. - Mikser 2009-12-12

Greskom sam kod jedne oda asocijacija koje sam uneo napisao Jaroslav Hasek, umesto njega treba da stoji drugi ceski knjizevnik Karel Capek. Hvala. - Carl Hanratty 2009-12-21

Molim Vas da obrišete pianje pod rednim brojem 60 jer je tačan odgovor 1994. a ne 1990. Hvala na razumevanju. - Zloćko 2009-12-22

@Rubeus i @Nik: ispravljeno. - Supervizor 2009-12-23

Mislim da je poslednjih nekoliko asocijacija bilo potpuno nelogično. Možda bi ipak trebalo da proveravate asocijacije koje šalju korisnici i da ih možda malo modifikujete. - Jelena 2009-12-25

Zdravo svima!!! Svaka cast za asocijaciju od 24.12. Potpuno je logicna?!? A izmedju ostalog u igri slagalica istog dana nije mi priznata rec ODVRTANA. Da li je ipak ispravna? Hvala
- miki1803 2009-12-25

@miki1803, mozete i sami proveriti tako sto izaberete taj dan u kalendaru na Vasem profilu i onda pogledate u tabeli sa leve strane koliko ste poena dobili u igri Slagalica. Rec je bila ODVRTANO i dobili ste poene. Sto se tice asocijacije, ne vidimo u čemu je problem: politička karta sveta (pojam iz geografije za osnovnu školu), politička partija, fiskalna politika (pojam iz ekonomije, često se pominje u dnevnoj štampi) i novine (dnevni novinski list Politika). Mislimo čak da je ovo jedna od kvalitetnijih asocijacija. - Supervizor 2009-12-26

Ponovo loš izbor u asocijacijama... - Aleksandar Saša Ignjatović 2009-12-26

Ja sam cuo za Nabukodonosora ali za Nabuhodonosova nikad. - djuram 2009-12-28

@djuram, U pravu sve, izgleda da je u pitanju greska u kucanju. - Supervizor 2009-12-28

IGRAJUCI ZA 29.12.2009.GOD. KO ZNA ZNA RACUNAR NAM NIJE PRIZNAO POENE IAKO SMO IMALI 4TACNA ODGOVORA I DVA NETACNA ODGOVORA. - vasilije savić 2009-12-29

Napravili ste nekoliko grešaka (u istom pitanju), postoji Novo Vavilonsko carstvo (nalazilo se na Starom istoku) dok za Novu Vaviloniju nisam čuo; isto važi i za Navuhodonosora (gore pomenutog, u sličnom izdanju). - Zloćko 2009-12-29

@Nik: pitanje je uneo jedan od igraca. Videli smo da pise Nova Vavilonija, ali nam je nekako zvucalo kao jos jedan naziv za Vavilonsko carstvo. Obraticemo malo vise paznje ubuduce, mada mislimo da su svi igraci znali o cemu se radi (ako su uopste znali za Vavilonsko carstvo) - Supervizor 2009-12-29

Latinski naziv za Podgoricu, odnosno naselje koje je postojalo u rimsko doba na tom mestu je Doklea ili Doclea a nikako Duklja sto je kasniji slovenski naziv. - Carl Hanratty 2009-12-30

@Rubeus: u pitanju ne pise da je potrebno dati Latinski naziv, vec naziv grada. Zar Dolcea (lat.) nije isto sto i Duklja? Kao npr. Budapest i Budimpesta - ista rec u razlicitim jezicima. Bar se isto moze zakljuciti iz clanka u wikipediji - Supervizor 2009-12-30

u skocku od juce server prvo nije hteo da mi prihvati rezultat a onda me je izbacio i dao mi 0 i ako sam u 4 redu imao tacan rezultat,jer moze ispravka - miotrans 2009-12-31

@Gale, ako Vam nije problem, unesite ponovo asocijaciju ispravno, a mi cemo ovu losu obrisati. Hvala. - Supervizor 2009-12-31

Ideja je bila da bude na kojoj nadmorskoj visini je Beograd, ali Beograd je na raznim visinama, pa se morao suziti izbor. :) - Supervizor 2010-01-03

Asocijacije u 2010-oj su ok, ali pitnanja su, čini mi se, veoma teška... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-01-03

igrajući KO ZNA ZNA za03.01.2010 nisu nam priznati poeni iako smo imali dva tačna i jedan netačan odgovor .moj unuk je zbog toga razočaran. - vasilije savić 2010-01-03

@vasilije: nadamo se da ce se sada radovati - Supervizor 2010-01-03

Pitanje za danas (4.1.) u vezi sa Srpskim rječnikom je malko problematično, jer je jedan od ponuđenih odgovora tačniji od onog koji je stavljen kao tačan. A i naziv nije baš najpravilniji, pošto treba da stoji rječnik, a ne riječnik. - Милан Миловановић 2010-01-04

zasto ne priznajete poznate reci koje se i te kako koriste u srpskom jeziku i govoru. ne moraju nase reci da budu zapisane u recniku Vuka Karadzica, da bi bile validne. prosiritte malo recnik, jer se vecini igraca ne svidja ovo novo pravilo u vezi igre slaglice . GLUMAC_TS - glumac_ts 2010-01-05

glumac_ts: ko kaze da ne prizajemo? Ako se rec ne prizna odmah, to samo znaci da je mi nemamo u recniku, a ne da rec nece biti priznata. Ako unesete ispravnu recenicu i rec stvarno postoji, bice priznata nakon pregleda. A ova rec NEOPIS koju ste vi uneli mislimo da ipak nije rec. To bi mozda trebalo da bude suprotno od OPIS? - Supervizor 2010-01-05

Mislim da je pre intendantura zaduzena u vojsci za snabdevanje, komora je izraz za pokretnu kuhinju. Doduse davno sam bio u vojsci... - Carl Hanratty 2010-01-06

ne razumem danasnu asocijaciju slonovaca je naziv za kljove slona a to su zubi nisu kosti
- Gale Djordjevic 2010-01-07

Danas su pitanja u ko zna zna igri bila sva o fudbalu i fudbalerima. Trebalo bi stvarno da povedete racuna o tome kakvu vrstu pitanja ce te stavljati u igru. U televizijskij emisiji slagalica pitajna u ko zna zna su podeljena u neku vrstu sektora, npr. prvo pitanje je najcesce iz oblasti jezika, uvek ima jedno pianje koje je iz biologije ili hemije, jedno je neka vrsta opste kulture a po pravilu je SAMO i JEDINO poslednje pitanje rezervisano za sport. - imagine 2010-01-08

Nije mi jasno kako je Stiven King napisao Slagalicu Strave. Po odogovoru na danasnje pitanje ispada da je to tako. Ako je u pitanju predlozak za film "Saw" koji je kod nas preveden kao "Slagalica strave", Stiven King nema nikakve veze sa tim filmom. Za neko drugo njegovo delo koje se tako zove ne znam. Ako neko zna molim ga da me prosvetli. Hvala. - Meda 2010-01-11

Izgleda da smo pomešali odgovore na različita pitanja u bazi podataka. Izvinjavamo se svim igračima. - Supervizor 2010-01-11

U igri "Ko zna zna" na pitanje"Koliko atoma sumpora ima u sumporastoj kiselini?" dali ste netacan odgovor. Molim Vas da ovo ispravite, jer sam tacno odgovorio na pitanje. - Aleksandar Stefanovic 2010-01-12

I ja sam isto primetila za sumporastu kis. - sreća 2010-01-12

Nova greska sto se tice drzavnog uredjenja Svajcarske!!! - Aleksandar Stefanovic 2010-01-14

balsa baki je najbolji - balsa baki 2010-01-14

Da je pitanje glasilo "Koliko je 2 babe + 3 žabe?" ispravan odgovor bi bio "babe i žabe se ne sabiraju". A pošto pitanje glasi "Koliko nogu imaje 2 babe i 3 žabe?" logičan i jedino ispravan odgovor je "18 nogu". Prema tome, štos vam nije uspeo.
I pre par dana na postavljeno pitanje "Koliko atoma sumpora ima sumporasta kiselina?" tačan odgovor po vama je "3 atoma", što nikako nije i ispravno, jer i u sumpornoj i sumporastoj kiselini ima samo po jedan atom sumpora. Ove dve kiseline se razlikuju samo po broju atoma kiseonika ( H2SO4 - sumporna, H2SO3 - sumporasta). Unapred se izvinjavam ako nisam u pravu. POZDRAV! - SavaSavanović 2010-01-16

2 babe i 3 zabe imaju 16 nogu. Ovo pitanje je stvarno glupo niko ne sabira babe i zabe vec je pitanje bilo koliko imaju nogu. Razmisljao sam o ovom pitanju skoro sve vreme i nisam imao vremena za ostale vec sam nasumice pritisnuo za 5 sekundi ostale odgovore. Molim vas uozbiljite se malo. - Dark knight 2010-01-16

@SavaSavanovic: Babe imaju 2 noge, a zabe 4. 2*2 + 3*4 = 16. Dakle, 18 nikako ne moze biti tacan odgovor. Za sumporastu kiselinu ste u pravu, pitanje nije bilo dobro napisano - mislilo se na broj atoma kiseonika. - Supervizor 2010-01-17

@Dark knight: potrudicemo se da se ovakva pitanja vise ne pojavljuju. - Supervizor 2010-01-17

igom asocijacija na današnji dan imao sam otvoreno polje A i polje D PRI SLANJU PODATAKA NA SERVER došlo je do greške dali ćete mi priznati poene? HVALA! - veljko savić 2010-01-17

Pricajuci sa drugim ljudima, uvidjam da svi u igri ko zna zna odgovore trazimo po google-u. Da bi ste ovo resili, skratite vreme. Dosta je 10 sekundi po pitanju, i onemogucite da se pitanje moze kopirati. Pa ako neko hoce da kuca, neka kuca. - Miroslav Lackovic 2010-01-29

@Miroslav: nazalost, tehnicki nije moguce onemoguciti kopiranje pitanja, osim da ga prikazemo kao sliku sto bi zahtevalo dodatne resurse servera a ujedno i otezavalo igranje korisnicima na dial-up-u. Sem toga, ako neko ima Firefox, moze samo da selektuje tekst i izabere "Search Google for..." bez da radi copy/paste. Smanjenje vremena na 10 sekundi po pitanju nije losa ideja. Igra je prvobitno tako i radila, ali smo ubrzo (28.jula, par dana nakon pustanja u rad) povecali na 15. Nismo zapisali razlog zbog cega je tako uradjeno. U svakom slucaju, istestiracemo kako izgleda kada je 10 sekundi po pitanju pa cemo onda odluciti. - Supervizor 2010-01-29

Danas sam u asocijacijama kao krajnje resenje ukucao Alan (tacno je Alen), Alan i jeste tacno resenje, jer je Engleko ime, Alen je muslimansko, ali mi nije priznato. Mislim da bi trebali obratiti paznju na vise mogucih resenja. U emisiji bi mi sigurno priznali. - Miroslav Lackovic 2010-02-03

Miroslave, engleski se pise ALAN, ali se izgovara ALEN. Ali u pravu ste, promenicemo da se priznaju obe varijante. - Supervizor 2010-02-03

Supervizore, napravih grubu grešku, prilikom unosa asocijacija. Naime, rešenje kolona nisam upisivao na prvom, već na poslednjem mestu ( A4, B4, C4, D4). Takvu grešku sam ponovio čak 21 put... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-02-12

@Aleksandar: da, primetili smo kada smo ubacivali neke od Vasih asocijacija da nesto nije u redu. Ispravljacemo to kako koju budemo dodavali u igru. - Supervizor 2010-02-13

Sajt je odlican, odavno sam trazio slagalicu na internetu, i mnogo volim da odigram, ali neke asocijacije bi morao supervizor da pregleda, jer ih je nemoguce resiti zbog nelogicnosti, pa makar da se preprave, ako je ikako moguce... POZDRAV - Barni 2010-02-14

Meni je danas (sedamnaestog februara) pukao server prilikom slanja uspešno rešene asocijacije i ostala sam bez poena!!! Molim da se to reši jer mi se to ne dešava prvi put. - Nevenica lepotica 2010-02-17

Danas je bilo pitanje Koji je nadimak Nikole Pasica? Cim sam video ponudjeno Balkanska lisica, kliknuo sam to, ali "kao" tacan odgovor je Balkanski lisac, sto prvi put cujem. U najmanju ruku tacna su oba. - Miroslav Lackovic 2010-02-25

@Miroslav: u pravu ste, totalno je nejasno. Nekako smo i mi prevideli da ima i lisac i lisica. Izrazivanjem smo dosli do toga da se cesce pominje da mi je nadimak Baja, tako da smo odlucili da zamenimo ovo pitanje nekim drugim, bar za buduce takmicare koju budu odigravali. - Supervizor 2010-02-25

Danas mi je u igri skocko zakocio vas sajt posle tacnog resenja, mogao sam da otvorim druge stranice. I sada mi pise 0 poena. Ako mogu ponovo da odigram igru. Skocka sam uvek resavao. - Miroslav Lackovic 2010-03-12

Asocijacije gde se kao glavno resenje ili resenje kolone trazi ime nekog glumca, pesnika, slikara...su stvarno dosadne i glupe. Pored glupavih pitanja u Ko zna, zna, barem u asocijacijam neka se pogadjaju neki pojmovi. - Miroslav Lackovic 2010-03-18

Mislim da nije pametno da 2 kolone asociraju na jedan pojam, a druge na dve na drugi pojam koji su medjusobno homonimi.
Ipak su Pasta za zube i Pasta za jelo razliciti pojmovi, a u pravilima igre se kaze da resenja kolona asociraju na pojam (a ne na pojmove).
Mogli biste da stavite na prvu stranu ovo pitanje da vidimo sta drugi misle o ovome - Dule Astro 2010-06-03

@Dule, stavićemo pitanje na naslovnu za par dana - trenutno treba da se objavi rang lista za maj, pa dok ne prođu komentari u vezi toga... - Supervizor 2010-06-03

Hvala, slažem se da je za sada vaćno komentarisanje prethodnog meseca. - Dule Astro 2010-06-03

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0119 sec.

Copyright © 2024